Dag 5- En minnesvärd dag i mitt liv.


 En minnesvärld dag i mitt liv var när jag tog körkortet. Jag var så nervös att jag trodde jag skulle dö, körlektionen före var en total katastrof, slarvade som bara den, glömde titta i speglar och gjorde en massa fel.. trodde att de skulle gå åt helvete. Uppkörningen startade och jag blev jätte lugn, satt och pratade med uppkörningskillen och körde bil som om jag aldrig hade gjort annat, sen när jag såg att han skrev godkänt på pappret började det bubbla i hela kroppen, och känslan att sen få köra tillbaka bilen själv till trafikskolen var helt otroligt. Ringde till nära och kära och berättade att jag hade klarat körkortet och sen for vi och åt på thai restaurangen i Älvsbyn..hade nog ett leende hela den dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0