En påhittad kaka.

Under ett par kvällar har jag jobbat fram denna kaka. Jens kom med själva idén, då
han tyckte att jag skulle slå ihop hans favoritsmet med någon god smörkräm. Lät kul
tyckte jag!

Så nu har jag prövat mig fram ett par gånger. Tänkt på vad jag skulle behöva förbättra
till nästa gång. Men nu är jag näst intill nöjd med "Minnakakan". ;)

Här har ni "receepteptet"!



OBS, DET SKA STÅ 175 grader!
Dessutom glöm jag skriva att efter du delat kakan på mitten, brer
du ett jämt lager med smörkräm över kakan, sen på med "locket". Och du, denhär kakan bör egentligen
ätas dagen efter, då är det som godast! ;)



Ni får väl ett uppdaterat recept när jag är HELT nöjd. ;)

Nu ska jag sova, godnatt alla fina!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0