"god"morgon.

Vissa säger att det inte finns några goda mårnar, det är jag beredd på
att hålla med om idag. Somnade strax före 3 i natt och att stiga upp
vid 8 kändes ungefär som att dränka sig själv i den djupaste tröttheten,
eller nå. Har aldrig någonsin varit så trött!

Var nära på att somna på lektionen, och när VÄL lektionen var slut,
och jag fick gå och snöra mig i en soffa, skulle ju sjävklart blandlarmet
på skolan gå. Brannkåren kom, med det verkade trots det vara lungt.

Har aldrig förstått dethär med branövningar. Sen man lärde sig gå fick
man ju veta man ska samlas klassvis vid en såndär skylt. Vad tror dom
egentligen? "Nää, asså.. Jag står här och brinner inne". Njaa, bättre vett
har man (förhoppningsvis) faktiskt.



Jaja.. ni får ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0