Minicupcakes och Whoopies

Som jag skev i ett tidigare inlägg, så tänkte jag göra en ätlig födelsedagspressent
åt pappa. Och igår satte jag igång med storbak, och det är så himla kul att baka
något istället för att köpa nånting. :)


Hedde såntdär prassligt papper i en snygg låda och stoppade i bakverken.






Var faktiskt första gången jag bakade whoopies. Och jag kommer säkerligen göra det igen! Det finns hur
många smaker som helst, men just denhär whoopisen tyckte jag påminde jättemycket om sandwichglassen,
sjukt gott! :)


Jag gjorde små, små roser i marsipan som jag lärde mig göra av Sandras mamma första gågen jag
någonsin var hemma hos Sandra, fast då var det i trolldeg. Men jag kommer aldrig glömma det!

Formarna har jag snott med mig varje gång jag varit på Max eller andra matställen. Dom funkade
ypperligt som små muffinsformar! (Så ni får gärna sno sånna åt mig ;) )

Om ni vill att jag ska lägga ut recepten, så säg till! jag gör den så gärna. :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahah smart det där medformarna!

Och det är ju helst sjuukt vad duktig du är! Dom blev ju jättefina!! och säkert superdupergoda :D

Du skulle lätt kunna öppna ett café ;) (du har ju perfekta läget också.. tänk dig ett litet lantligt vintage café där ute erat hus.. ;) haha)

puss

2011-10-01 @ 18:17:25
URL: http://linash.blogg.se/
Postat av: Veronica

Gud vad snygga och goda dom ser ut! ;D

2011-10-01 @ 20:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0