Dag 1 presentera dig själv.

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Vad är kärlek.
Dag 5 – Min dag.
Dag 6 – Min bästa vän.
Dag 7 – Ett ögonblick.
Dag 8 – Min tro.
Dag 9 – Mina syskon.
Dag 10 – Mina drömmar.
Dag 11 – Mitt favoritminne.
Dag 12 – Min favoritfödelsedag.
Dag 13 – Detta ångrar jag.
Dag 14 – Det här upprör mig.
Dag 15 – Det här får mig att må bättre.
Dag 16 – Det här får mig att gråta.
Dag 17 – Mina rädslor.
Dag 18 – Min favoritplats.
Dag 19– Det här saknar jag.
Dag 20 – Mina ambitioner.

Har gått igenom arkiven på bloggen och upptäckte att jag i slutet av förra året började med den här listan men gjorde aldrig klart den, så tänkte att jag skulle göra ett nytt försök. tyckte det var lite kul att läsa vad jag hade skrivit.. och kul också att det har hänt lite saker på nästan ett år.. kolla själv så får ni se. 

Ja vem är då egentligen Sandra..


Jo jag är en tjej på 17 18 vårar, född den 26 mars 1993. Jag bor som ni alla kanske vet i Älvsbyn Luleå med mamma, pappa och lillasyster Caroline + två underbara hundar som inte alltid är hundar eftersom att dom har en tendens att bete sig som människor ibland.


Jag går 2  3 året på medialinjen i Älvsbyn NTI-gymnasiet och trivs väldigt bra där. (för lat för att pendla till Luleå och Piteå) men tacka som fan för att jag började i Älvsbyn för det är tack vare gymnasiet som har gjort att jag växt som person och som har fått mig att vara den jag är idag. Förut var jag en som inte syntes i klassen och som hade väldigt dåligt självförtroende och självskänsla.


Jag är en helt vanlig tjej som för det mesta är på glatt humör och som gillar att bjuda på sig själv, ni har headern som exempel. Jag är inte rädd för att få skit under naglarna och det bästa som finns är att sitta vid en lägereld en sen sommarkväll med dom jag tycker bäst om. Jag har hett temperament och kort stubin vilket ibland kan resulteras i en mycket arg Sandra. Men efter några minuter av ilska, skrik, smällande i dörrar kommer jag på hur dum jag faktiskt är och då går skriket över till skratt och jag återgår till mitt gamla jag igen.
(Inte lika mycket ilska nu, har lugnat ner mig väldigt mycket)


Jag tycker väldigt mycket om musik och har egentligen väldigt konstig musiksmak. Jag tycker om Rock/dansmusik och som jag har förklarat förut så har jag väldigt bra taktkänsla. Rock och Dansmusik har ungefär samma typ av takt. Jag har alltid tyckt om att dansa och jag har försökt komma in på buggen i Älvsbyn, men aldrig lyckats komma in. Så i höstas provade jag söka till Luleå och på en gång kom jag in, så nu håller jag på med bugg som fritidsaktivitet. Tycker det är jätte kul och jag har som mål att börja tävla. Så kanske ser ni mig på en tävling inom en snar framtid. who knows!
(Mn dröm gick i uppfyllelse, ska tävla i vinter)

Har även fastnar för 50-60talet, raggarbilar, rock a billy, pinups och rock n roll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0