Dagen i bilder (22/10-11)


När vi kom till Piteå knallade vi direkt till Skoogs hotell och åt frukost. Jag åt upp ALLT+lite till.


På filmfestivalen.


Sandra var lika söt som alltid.


Vi åt pizza till lunch, som INTE var god alls. Ändå åt jag upp.


Därefter blev vi kissnödiga, så vi gick på mysigaste toan ever. Men sånnadär logelampor och levande
blommor i en glasskål med vatten. Så fint!


Shoppa hann vi också med. Dock inte jag, eftersom jag glömde kortet hemma. Duktigtjej.


"Alla barnen var fina förutom Sandra, för hon var inte som alla andra."


Fotade ett träd som helst av allt hade fått stått på min gård.


Skulle hem till Älvsbyn men hamnade i Arnemark av alla ställen.


Hade tråkigt medan jag väntade på Jens. Orkade inte vara så jävla präktig så jag piffade upp
busskuren med lite smygreklam. Hej alla arnemarkare!


Mannen i mitt liv kom och hämtade mig.


Vi for och åt på det one and only, pitstop! Dom har en pizza där som går under namnet "flygande mattan".
Den har ostfyllda kanter, fläskfilé, bea, och en massa sallad ovanpå. Vilket gör att det inte blir så där
flottigt och äckligt som pizzor brukar bli. Det är den godaste pizzan som finns, och har bara hittat den
på just pitstop i Öjebyn. NI MÅSTE PALLRA ER DIT OCH ÄTA DEN!

Åt jag upp den? Nepp. Av någon "konstig" anledning orkade jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0