Ännu mer sneakpeaks

I husets hjärta, såklart..


Självklart är inte Enyapenja bortglömd! ;) skylten kostade 79:- på Handplockat, om jag inte minns fel.


Min älskade klocka som verkligen gjorde de lilla i köket! 169:- på Jysk.


Ovanför fläkten som är sådär gammal som jag älskar. 89:- på Handplockat.


Ett av köksfönsterna. ÄNTLIGEN har jag en rejäl bakbänk!


Retroradio från Clas Olssons. Liknar "Roberts radio", men var mycket billagare! Minns dock inte vad den kosta.


En riktigt gammal radio, köpt på loppis.


Och sist, men inte minst. Mitt älskade kylskåp! Som en gång var knallgrönt.  <-- typ så.
Men jag vågade vägra vitt, och målade om den till babyrosa ist. Visst vart det sött? :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååh så underbart fint det verkar bli/vara! :)

2011-09-10 @ 18:32:21
URL: http://linash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0