Det är inte så "bara".

Helgen har bestått av flytt, flytt och.. flytt. Och än är vi inte helt klara. Jag förstår
inte hur man kan proppa in så mycket grejjer på 40 kvadrat?! Anyway, så håller vi
på att få ordning i huset, och det blir faktiskt riktigt mysigt trots alla 70-tals tapeter.
Igår målade vi i Jens datarum och idag ska vi tapetsera upp en fondvägg i vårat
sovrum. Kanske måla lite till också.. Det kommer bli jättebra efter lite slit!

Internet får vi inte föränn om två veckor och jag ska lämna in min dator imorgon.
Så, då vet ni vars ni har mig. Och nej, jag kommer inte klara mig utan internet
i två veckor så nog kommer det dyka upp ett inlägg på ett eller annat sätt, håll
utkik! ;)


Såhär såg köket ut en gång i tiden, gräsligt!


Också Jens datarum som numera är mycket mysigare! Jag har lovat att han ska få inreda
det alldeles själv.. Visst är jag duktig? Jag med mitt kontrollbehov.


Kommentarer
Postat av: Julia

Hört att det går bra att låta han bestämma själv;);)

2011-09-05 @ 17:01:38
Postat av: Lina

Åh jag älskar dom där gamla fina vita fönstrena! ..Det kommer säkert bli suupermysigt sen när ni har grejjat lite! :)

2011-09-06 @ 03:43:06
URL: http://linash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0