Godaste ever

Ikväll for jag till min faster för att min kusin Julia har kommit hem för ett tag.
Hon bor annars i New york och jobbar som kock, så därför bjöd hon på middag
som var godaste ever!

Åt världens godaste ångkokta musslor, med bröd, färsk sallad, samt pommes.
Därefter åt jag fruktbröd med cheveré och honung.
Sist åt jag chokladmousse, pistageglass med jordgubbar och hallon.

Ingenting jag direkt ätit tidigare. Men absolut någonting jag hoppas jag får
äta igen. Det var obeskrivligt gott, ni fattar inte! Hemmagjort är det bästa,
no doubt.



I övrigt är jag förjävla mörkrädd och sitter och svettmyser i mammas tröja. Väntar på
att klockan ska bli sent på natten så Jens kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0