I'm still alive



Jag: Hur ser min läpp ut?
Jens: Ja.. Alltså. Den är ju lite svullen.. Men inte så man tänker på det!

NÄHÄ. I spegeln såg den väl okej ut, men nu när jag tog bild ser jag verkligen
hur stor underläppen är i jämförelse mot överläppen. Oerhört vackert.

Igår snubblade jag ner för trappen så jag nästan bröt av foten, kändes det som.
Därefter tappade jag datorn på mitt lillfinger.
Väntar bara på att jag ska lyckas snubbla framför ett tåg eller nå..

Nåväl, jag är klumpig. That's it.

Har nyss haft historia, så ska alldeles snart ha dubbeltimme med Foto, därefter slutar
jag och då ska jag gå och kirra gymkort. Sen ikväll ska jag gå en sväng på byn
med Linnea. Så det blir nog kul!

Sådär, nu ska jag ta mig levande till fotot. Risken finns ju att jag snubblar i trapppen,
tappar datorn på lillfingret och därefter spräcker läppen. Och som pricken över i:et
så kan det ju hända att jag bryter nacken också. Man vet ju aldrig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0