Röding

Kom precis hem från farmor och farfar. Dom bjöd på rökt röding och tårta, helt
underbart gott!

Igår kom både Sandra och Julia hit och sov över. Så då mös vi i nysoffan med
öppenspis, gotta och film, hur mysigt som helst! :)

Ikväll blir det att snaska upp gårdagens rester och se premiären av "Robert Gustavsson
tre trappor", lär ju få skratta en hel del om jag får gissa. ;)


Igår ställde jag upp på att bli fotograferad av Sandra, trots att jag HATAR att vara med på bild. Dock så är det
Sandras bilder som hon ska använda, så jag tänker inte lägga ut dom utan hennes tillstånd. Men den här kan
jag iaf bjuda på. Då Sandra till och med lyckades övertala Jens att vara med på bild. ♥ ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0