Så trög!

Alltså, finns det någon trögare person än mig? Sitter här med Verran och läser
Underbara Claras blogg..


Jag: Ååååh, vad äckligt! Hon hedde bröstmjölk i maten!
Verran: Va? OFTA? Usch..!

Läser vidare och ser..



Men fattar fortfarande ingenting. Bara för att det fattas ett S. Så vad gör geniet? Jo, jag googlar
på "korna bröstmjölk" och tror att det är ett slags mjölkmärke.

Verran: Men ååh, jaha..! KORNAS bröstmjölk!
Jag: JAAHAAA, HAHAHA!

Och Jens som berätta igår att jag inte är blond någonstanns. Men att jag "tamefan" är det huvve.
Kanske håller jag med honom nu.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahah neeej, allt kommer någon annan stans ifrån..! typ inportering x 1000. Men ja, ost är ju verkligen deras grejj! (inte på samma sätt som typ Schweiz då, men liksom att dom till och med har ost på kanelbullar...bläh..hahah)

2011-09-17 @ 00:55:02
URL: http://linash.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahahahahah, det där var sjukt kul. Kan se det framför mig! ..och du är inte ensam om att känna dig blond.......... hahah :-D

2011-09-17 @ 01:00:00
URL: http://linash.blogg.se/
Postat av: Carin

Äh. Det är väl inte så konstig missuppfattning? Korna bröstmjölksersättning låter som ett bra varumärke.

2011-09-18 @ 12:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0