Snodde från Linnea.

Jag kan inte sova.. Okej?

Du är tillsammans med?
 Jens Stefan Jonsson.
Hur gammal är han/hon?
 20 jordsnurr.
När fyller han/hon år?
 16 April.
Vart bor han/hon?
 Här med mig, på Bodstrand 10! 
Ögonfärg?
 Världens finaste blåa, älskar dom.
Har han/hon piercat sig någon gång? Japp, i ögonbrynet för bara ett par veckor sen! :)
Har han/hon druckit någon gång?
 Japp,
Har han/hon rökt?
 Han har provat ett par gånger, yes!
Vad har han/hon för färg på rummet?
 När han bodde hemma i Klövern hade han lila. :)
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon?
 Han skulle nog köpa sig en häftig bil,
och en skoter. Också tror jag han skulle ta lastbilskörkortet och MC-kortet. Och förhoppningsvis
bjuda mig på en resa ;)
Har han/hon någon fobi? Han är gode mörkrädd.. Och jätterädd för spindlar, ormar och möss ;)

Är han/hon beroende av något då?
 COLA, COLA, COLA, COLA!
Är han/hon envis?
 Jo, och inte lite heller!
Vad gör han/hon på helgerna?
 Myser med mig och Enya, jagar, dricker, spelar, typ.
Beskriv honom/henne med tre ord?
 HELT JÄVLA UNDERBAR.
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma?
 Världens bästa!
Du älskar honom/henne?
 Mer än allt.
Du har roligt med honom/henne?
 Så gott som alltid! :)
Du skulle kunna bo med honom/henne? Gör ju redan de! :)

Du vet någonting om honom/henne?
 Såklart jag gör.
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne?
 Haha, självfallet! :)
Vad är det finaste han/hon sagt till dig?
 Han säger alltid så mycket fint :)
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende?
 Allt såklart! Men älskar hans
ögon och kinder ;)
Är du svartsjuk?
 Tyvärr. 

OM ER:

Bor ni långt ifrån varandra?
 Inte nu längre. För bodde vi nästan 3 mil ifrån varandra.
Hur länge har ni då varit tillsammans?
 Snart ett och ett halvt år :)
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
 Nepp, men vi lärde ju känna varandra
såklart.
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans?
 Dom han bestämmer, mestadels.
Har ni sovit över hos varandra?
 Klart!
Har ni bråkat någongång?
 Jodå.
Har ni samma åsikter om saker?
 Oftast. Men ibland är vi som dag och natt. ;)
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst?
 Nästan två veckor när jag
var i Estland, hemskt var det.
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? En gång i timmen. ;)
 
Hur länge kommer ni vara tillsammans? Man vet ju aldrig vad som händer. Men
jag hoppas föralltid! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0