Ute i skogen vandrar hon omkring..

..Hon vandrar omkring men hon hittar ingenting. Hon
lever på kottar, stenar och bär. Hon hittar inte hem hon
vet inte var hon ääääär.

Nja, inte riktigt. Men i skogen bor jag. Och bär skulle jag kunna
leva på.

Nåväl. Idag har jag väärldens sovmorgon till 12. Har varit ute nu
på morgonen och fotat svamp till en fotouppgift. Och gud så
less man blir på detta eviga regnande! Jaja, ska inte låta så svensk.

Jag älskar att vara ute i skogen, speciellt med Enya. Det är så
rofyllande och fridfullt. Och Enya gillar det nog minst lika mycket som jag.


Förövrigt så är det omöglish att ta skarpa bilder när man går, när det regnar.
Men visst är hon fin bland all mossa och alla träd? :)


Också svamp. Vackra, vackra skog..

Appropå svamp. Så tror jag att jag ska göra Karl Johan-pasta idag. Fast åt Jens ska jag säga
att det är kött eller nå, för han gillar inte svamp.

Också får jag inte glömma att säga att det är såå kul att se att statestiken höjs så gott som
varje dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0