Hur man dödar tid.

Godmorgon!

Är helt impad på mig själv att jag lyckades ta mig upp imårse utan några större
omständigheter, har blivit så jäkla morgontrött på sistonde.. Anyway.

Idag ska jag bara ta det lungt. Hade velat fara och se bio, Jägarna 2. Men eftersom
att Jens alltid anser att "Svenska filmer är skit" så lär jag inte få min vilja fram.
Så jag får väl hitta på nånting annat då. Ska ju hinna fixa pappas födelsedagspressent
också, men det hinns nog.

Har egentligen inget vettigt att skriva. Försöker helt enkelt bara fördriva ett tre
timmars hål och då brukar bloggning var det ultimata, i alla fall i sådär 5-10
minuter, sen är jag lika rastlös igen.

Äh, ska väl läsa ett dussin mat och bakbloggar som jag alltid gör när
jag har tid att ta ihjäl, love it.

Jag kan inte se dig i ögonen längre. Jag trodde du skulle stå kvar stadigt, men
istället föll du som ett korthus bara för att du var så innihelvete feg. Jag ser på
dig hur du skämms, även fast du inte vet allt jag vet. Allt jag vet om dig.
Som jag hade kunnat säga till varenda människa, och då lovar jag att dom
skulle se dig med andra ögon. Men, jag är inte som du.
Vill inte de ska bli som det är påväg att bli.

HÄR SKULLE DE VARA EN BILD MED BLOGG.SE JÄVLAS
SOMVANLIGT, DÖÖÖÖÖÖÖ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0