Vill inte vara utan.

Nu går vi mot både mörkare och kallare tider. Och jag tänker fan INTE vara utan
en onepiece/ziperall/inone/whatever i vinter!

Bara mysa ner sig i en tillsammans med ett par tjockisar. Åhååå!

Vissa verkar dock har missuppfattat dethär med dressen kan jag tycka..


Den ska INTE användas mitt i städer och på skolan.


Men hemma i soffan och sängen SKA den användas!



Älskling, du som anser att du skulle kunna tänka dig att torka dig med hundralapparna i röven, kan
inte du hoppa över det och lägga dom på nånting mycket mera skitkul? En rooosa vill jag ha, om
du undrar :) Du får massage, en massa bakverk och en supersnäll flickvän som tack ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0