Förlåt!

Förlåt och åter förlåt, jag är så grymt dålig på att blogga, känns som om det är
mer Minnas blogg än min just nu, men jag ska försöka.. ska banne mig säkert
försöka blogga varenda dag den här veckan.. ja bra då var det klart..

I alla fall, var och körde ett gympass med Carro på Stil idag, pumpade på som
fan på överkroppen mest fokus på magen, så lär säkert ha träningsvärk.
Men nu jävlar ska jag vara i toppform tills studenten, har kört på ordentligt
i veckan med resultat på vågen så nu ska jag fortsätta i samma spår veckorna
som är kvar.

Hade buggträning idag också men den orkade jag inte gå på, ska
dock tävla den 28April så borde egentligen träna, men jag orkade inte idag..
har kommit på att det där med att tävla inte riktigt är min grejj, mina nerver
pallar inte, känner redan nu hur nervositeten börjar komma sig smygandes
så hur kommer det inte vara på tävlingen....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0