så underbart!

Har varit och kört ett hårt träningspass ikväll med Carrofia, fokuserade
på magen, FETTET SKA BORT!! känner redan nu att jag kommer ha
träningsvärk imorrn, men det är skönt för då vet man att man har
tränat,

I alla fall.. När jag kom hem blev jag överlycklig när jag fick
höra av pappa att han hade läst i tidningen om att det ska öppna en
ny krog i luleå The Roadhouse och som jag fattade det så ska det bli
en ROCKABILLYKROG!!!! eller i alla fall så kommer invigningen
vara rockabillyparty! Fatta så jävla glad jag blir.. så nu har jag fått med
mig min blååndi♥ så himla kul det kommer bli, åh blir typ överlycklig!!

Nu ska jag krypa ner i min säng och se Only You och sen ska jag stänga
mina grönablå och sova, nattinatti♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0