Smider planer på natten.

Tänkte att jag trots allt kunde klämma fram ett inlägg när jag ändå inte har så mycket för
mig. Klockan är 04:05 och jag gissar att dom flesta sover. Men inte jag. Jag älskar att vara
vaken på natten, de är bara så.

Har även matat ormarna, däremot ville inte Impreza äta idag. Tror och hoppas verkligen
på att det är ormungar på G. Ska trots allt försöka få ihop till en äggkläckare imorgon så
man är förberedd när det förhoppningsvis är dags.

Anyway. På torsdag har jag planerat in en photoshoot med Emma och även Doris.
Och om det blir som jag tänkt mig kommer de nog bli riktigt awsome! :)

 

Nuuuu ska jag sova! Over and out, 04:21.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0