Stora problem

Åh!! Jag får jävlat damp, jag är ute efter en skinnjacka, har sökt som en dåre i
varenda jävla affär och inte hittat en jacka, när jag väl har hittat en har
den inte suttit bra, varit för tantig elr helt enkelt inte varit fin på mig.

Sitter och kollar på tradera nu och där finns de ju jackor med dom som jag
fastnar för har typ redan sjuhundrastjuttioelva bud på sig.. Alla jäklat alla
verkar vara ute efter en skinnjacka nu, å jag ska självklart vara ute i sista
minuten.. så less!!

Vill ha en rockig/50-tals jacka, typ en sån här, men dom finns ju INGEN stans!





Kommentarer
Postat av: titi

Den här då sandra...fast fuskskinn...ännu bättre ;)

http://www.hm.com/se/product/97009?article=97009-A

2012-04-03 @ 13:38:33
Postat av: Milly

Jag vill ha en kenzajacka :) dom ser rätt rockiga ut.

2012-04-03 @ 21:34:48
Postat av: Julia

Duu Sandra jag har en sån som på bilden;););)

2012-04-03 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0