.


Sitter på skolan och har håltimme...som vanligt, men jag ska inte klaga,underbart att ha det så slappt.
dock börjar jag vara rejält stressad över alla jävla grejer som måste göras innan jag går ut,
blir snart tokig! Men det ska nog ordna sig, så skönt det kommer kännas sen när jag står där på
studentdagen och inte behöva tänka på någonting, då är jag fri från skolan!!

I alla fall, sitter nu och kollar på olika klipp på youtube, började kolla på på när folk berättar
för sina nära och kära att dom är gravid, är så kul att se deras reaktioner, för dom blir så
himla glada och typ börjar gråta, samma sak med marinsoldater som kommer hem och
överaskar sina barn, dom blir så himla glada, jag blir själv rörd och får lite tårar..det är så
himla fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0