Fucking nightmare.

Godmorgon!
 
Vaknnade nyss efter en hemsk mardröm. Jag drömmer alltid mardrömmar nu för tiden, att
folk dör, att jag hetsäter, att jag ställs inför svåra beslut.. Det är hemskt! I natt drömde jag
att jag hittade Enya ute på en åker alldeles skabbig och undernärd.. Usch, hurves bara av
tanken.
 
Ikväll blir det i alla fall jobb så jag hade tänkt försöka göra lite nytta innan dess.. Kanske
jag far och gymmar? Blev bara ett snabbt pass igår.. Ajja, jag får se!
 
Igår kom somsagt Emma, så vi lagade lite mat och sen bastade vi och badade i älven.
Var skitmysigt!
 
Åh, vad jag har blivit dålig på att blogga. Skriver bara ointressanta inlägg.. Ska bättra mig.
(Hur många gånger har jag sagt de?)
 
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0