Att misshandla sin mobil.

"Du hör aldrig av dig, du går aldrig att få tag på, du svarar aldrig på sms."

Ni har så jävla rätt, kära vänner. MEN, vet ni varför??

Anledning 1: Ja, min mobil får mig att vela köra över mig själv. Varför? Den
är segare än tantjävuln på bussen förra veckan som skulle disskutera halka
med busschaffisen och sedan lunka fram i bussgången. Aa.. You get it.

Anledning 2: När min mobil är så seg, ser jag ingen större anledning till att
behandla den varsamt. Minna arg->Minna kasta mobil i vägg-> Mobil gå
i flera bitar-> Minna inte bry sig och låta mobil vara.

Anledning 3: Jag HATAR den.


Den är även expert på att retas. Det är inte med lite kraft jag snör in den i väggen. Nejnej. Här snackar
vi om Minnas högra superarm! Eller nå. Jag laddar, svingar, backar och kastar..

.. Men ÄNDÅ ligger dendär, med endast batteriet som flygit ut. JA, mitt syfte var att du skulle spricka
i tusen bitar så jag skulle hitta en JÄVLIGT bra anledning till att köpa en ny. För elektronik, det är ingenting
jag lägger pengar på om jag verkligen inte måste.

Vad har ni för relation till eran mobiltelefon? Jag funderar helt klart på att dumpa min, och det har
jag gjort ett bra tag.


Kommentarer
Postat av: lina

hahahh minnaaa....

.. en liten uppfallbar teleflon for 20 dollar pa walmart funkar alldeles utmarkt. (haha nej jag skulle nog inte gilla den om jag skulle vara tvungen att ha den langre an 8 manader). Prova hoppa pa den om du vill ha sonder din i tusen bitar. sa kan du ju kopa en ny :D och forresten, den dar sportchokladen alltsa!! paminner mig om dollar store sa jag typ alltid fatt med mig den chokladen ut ur affaren nar jag varit dar..

..dollar har, suger lite btw.

..puss!

2012-02-28 @ 01:48:40
URL: http://linash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0