Duktig flicka.

Gick och la mig vid nio igår. Så när jag vaknade imorse var jag pigg och glad
och såg fram emot denna dag! (eller inte.)

Hur kan man vara dödstrött även fast man sovit mer än 10 timmar? Förklara
det för mig!

Sen att det är typ 35- och att min snornäsa rinner är ju också mysigt. Alltså
näe, nu får det fan bli sommar! Jäkla deppvinter, gå å dö.



Sen saknar jag mitt löshår också. Eller, det som en gång var ett hår. Numera liknar det
mer en kråkbo. Men å andra sidan, är man en sån som vill ha mycket volym i håret. Speciellt
en stor bula baktill, så är det de ultimata att satsa på-ett slitet löshår.

Ska iaf försöka lägga det i nån häxblandning och hoppas på att det får tillbaka sitt rätta jag.
För nej, jag tänker inte gå runt med ett kalhygge på studenten (och balen?).

Men orka ens. Nu låter jag som en såndär som ser sitt hår som sitt liv (okej, det ÄR mitt liv.
Nästan iaf). Jag är trots allt glad att jag är den jag är. Att jag hatar skor och (nästintill) hatar
kläder. Att jag hellre är och gräver i en oljemotor än att klä upp mig och dansa lös på ett
dansgolv. Att jag tycker sprit är skit.

Igår när Emma och Julia pratade om morgondagens fest:

Emma och Julia: Vad ska du dricka?
Jag: Vatten.

Jag var fullt seriös. Sug på den du!

Finns det någon kategori för "Årets mest meningslösa bloggare" ? Isånnafall har jag
första tjing på den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0