JAG ÄR LYCKLIGAST I HELA VÄRLDEN!!

Jag vågar sätta mitt finger på att jag är en av dom i denna värld som har sett Titanic
flest gånger. Och jag lessnar ALDRIG!

Nånting jag dock alltid känt mig besviken över är att jag inte hade rätt ålder när den
gick på bio. OCH HUR JÄVLA GLAD TROR NI INTE JAG BLIR DÅ NÄR DEN SKA VISAS
IGEN, I 3D!!! MIN ÄLSKADE, UNDERBARA FAVORITFILM GÖR COMEBACK!!

Jag får rysningar vid tanken! Bara att kolla trailern gör mig nästan gråtfärdig! Jag
är så lycklig!!



Är det någon som bokat biljett redan nu, så är det jag! Och det fattar väl vem som helst, att det
är ingen film i hela världen som kan göra comeback på samma sätt och ÄNDÅ vara lika populär!

Titanic är the one and only, så är det bara!




Kommentarer
Postat av: Lina

IIIIH! Jag är så taggad! Vi ska också gå och kolla på den!!! :D Och det är ju det som är så underbart, jag tänkte också på det, inte hade ju vi nån chans att få se den som ny på bio när vi var typ 9, men nu får vi chansen!! :D:D ....synd att du och jag inte kan gå på den tillsammans.. :(

2012-02-18 @ 01:13:21
URL: http://linash.blogg.se/
Postat av: Blåndi

Jag vågar sätta mitt finger på att jag har ätit mest b&j i världen, ska vi gå och anmäla oss till guinnes världsrekord? ;) haha

2012-02-18 @ 19:32:34
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0