När du vill vara dig själv för en stund

Tänk vad solen kan göra mycket.. När jag vaknade idag fick jag
sån energikick, satt i fotöljen och tittade ut genom fönstret
och njöt. Fick sånt lyckorus genom kroppen. Att man kan
bli så deprimerad över mörkret som jag blir, det är ju sjukt!

På vintern orkar jag inte engagera mig, går omkring med
mjukiskläder, håret uppsatt och osminkad, så fort det börjar
bli vår, då börjar jag känna hur lyckan kommer och jag vill
engagera mig igen med mitt utseende. Och nu sen vi flyttade
hit finns det ingenting att glädja sig med under vintern.
Som att bygga kojor, slalom, åka skoter å sitta ute och fiska.
Går ju fan inte att göra sånt här. Det är så man saknar Älvsbyn♥

Är nog ingen stadsbo egentligen, jag är nog egentligen en lantis.
Jag tycker om att sitta vid en lägereld en sen sommarkväll med
dom man tycker om allra mest. Grilla sin fisk man fångat själv och
värma mig vid elden som man själv har huggit veden till, krama 
träd och plocka blåbär. 

Så här ska jag nog egentligen se ut! 


Kommentarer
Postat av: Kristin

åååh, vaar har du köpt din fleecetröja? Den är to die for säger jag bara! Och accessoaren på axeln, finns den även i svart? Gillar iof prickarna på magen på den vita, men svart är mera jag!! ;)

2012-02-03 @ 00:50:15
URL: http://myworldrobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0