.


Så underbart med fredag, och jag är på rätt bra humör
ändå, dock jävligt trött.. men slutar rätt tidigt idag så
då ska jag hem och sova i några timmar. Fast brukar heta så,
man är så seg på skolan och så när man kommer hem så blir man pigg.
Kanske ett tecken på att man är så jävla less på skolan.

Imorgon sticker jag och Minna till Piteå havsbad, kommer nog bli riktigt
kul. Och kameran åker med så de lär nog dyka upp några bilder här på
bloggen, elr i alla fall från Minnas kamera. Jag brukar säga att jag ska ta
kort. Jag tar ju med mig kameran, men fotar jag?? Nej den får ligga i
väskan, och så när de är försent.. då kommer jag på att jag glömt att fota
så vi får väll se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0