Did u know?


1. Jag hatar stockholmsdialekt. Eller rättare sagt det där "Lidingö-i:et". "Heeei, iiidaag ska jiiiag
och miiin kompiis Liiineeá ut å fiika!". Kill me!

2.
 Jag stör mig på folk som skriver med särskrivning. Ord som "jätte god", "över vikt", "rep stege". Ord
som SÄGS ihop, SKRIVS ihop.

3. Alltid när jag köper en godispåse, tar jag alltid sånna godisar som Enya kan äta, så hon också kan få.

4. Jag har haft hål i näsan, men tog ut den eftersom han jag gjorde de hos hade "skjutit snett" så jag
kunde inte byta.

5. Jag spiller alltid på mig själv. Spelar ingen roll vad jag äter, men jag lyckas alltid spilla. På skolkortet
i 7:an, åt jag palt innan och lyckades spilla smör på min gråa tröja. Vilket resulterade till en FET fläck
på bröstet. Fint.




Kommentarer
Postat av: Lina

aaaaaaaahahahahah !!! åh jag kommer ihåg den flottfläcken.. som om det vore igår det hände.. hahahahah thats sooo funnyyy!! :D du är så söt.

<3

2012-02-27 @ 07:18:16
URL: http://linash.blogg.se/
Postat av: Blåndi

Haha ja vi har alla spillt. Man behöver ju fortfarande haklapp ibland! Men de är ju kul att ni tog er hem levande i lördags, var orolig att de hade hänt nå.

2012-02-27 @ 13:56:47
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0