Babbel, babbel.

Nu JÄVLAR är uppkörningen nära, och teoriuppskrivning ÄNNU närmare.

Vettefan hur det kommer gå, med tanke på den situation jag lever i, men något
begränsade tillgånger. Men jag SKA klara det, för jag vill det så gärna.


Ikväll for jag, Emma, Julia och Adam och såg bio. The darkest hour.

Biopersonal:
Vi kommer starta om projektorn, eftersom det var vissa bildfel.
Som ersättning för detta kan ni gå och hämta en läsk i kassan.

-Alla var lata-Filmen + reklamen (!!) startades om.

Biopersonal: Vi fick det inte att funka denna gång heller. Så om ni vill kan ni
välja och gå nu, och få två ersättningsbiljetter. Eller att sitta kvar, få en biljett
och senare en yttligare om filmen inte fungerar efter andra försöket.

-Vi fick en biljett-satt kvar-filmen funkade!

Win. Vi tjänade en biobiljett! + Att jag inte såg något bildfel från första början.
Och jag ska vara mediaelev? Hm..

Nåväl. Filmen var faktiskt jättebra! Var massa coola ryssar med i den, och det
gjorde mycket. Jag gillar ryssar. Rekomenderar!



Nu ska jag plugga ännu mer körkort, trots att jag ska upp förefan imorgon och fota Emma.

Nightynighty♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0