Det finns alltid en lösning.

Ska snart springa till bussen. (fast om jag går typ nu, då kan jag GÅ ist för att springa,
men istället sitter jag och skriver ett blogginlägg. Säg att jag är duktig!?)

Det roliga är att jag är typ allergisk mot min orm. Går runt och nyser och gråter hela
tiden så fort jag har hållt på med han. Eller, njaa. Snarare i hans hem. Vi gjorde en
provisorisk lösning och hedde i halm istället för typ bark. Så det liknar mer en kaninbur.

Och jag nyser som en...? av de. Jobbigt.

Sen har jag andra problem också, givetvis. Finns de nå värre än när tjejer går och
flashcar bh:n? Nej, det är sjukligt irriterande. Iallafall, så har jag ett linne som typ
känns vara skapt för just de- Bhflashning. Men det finns en lösning på allt!



Att rulla fast linnebandet i BH-bandet. Hur smart!? Nu gäller det bara att dölja min smarta
idé, för om de syns är det inte heller snyggt.

Ja, det är STORA I-landsproblem.

Nej, nu måste jag KUTA. Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0