Don't let your dreams just be dreams.

Måste säga att jag är stolt över mig själv som lyckats ta mig upp och pallra mig till
skolan, trots att det mesta tar emot.

Det enda jag vet är att livet måste gå vidare. Det är svårt att acceptera, men det
är så det är.

Någonting som jag i alla fall är glad över är att jag skrev på ett ägarbyte igår,
på en liten brumbrum! Som jag sagt tidigare är det ingenting att skyta över.
En liten pruttbil som jag i alla fall tar mig fram med. Billig i drift och skatt.

En impreza, ferrari och s-klass merca får jag köpa när jag får jobb. Det hinns!

Dessutom är Mr. Bean coolare än alla andra i sin lilla gula bil. Och han är min
förebild!



Hoppas ni får en jättebra dag fylld med roligheter och lycka! (jääävlar, vad jag
lät präktig.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0