Heaven or hell.

03:08- Nuvarande plats: i köksfönstret. Sysselsättning: Körtkortsplugg.

Igår gick internet sönder här. Så har haft lite smått panik och försökt läsa
teoriboken, vilket inte varit det lättaste.

Men nu sitter jag istället i fönstret och snålar på grannens nätverk. Pluggar
så gott jag kan. Fast det går rent utsagt åt helvete, såklart. Tvivlar på att
jag kommer klara skiten..

"Det går bra! Och om det inte gör de har du en massa chanser till!"

Pepptalk.

Imorgon börjar skolan om. Men den tänker jag inte gå till.. Känns som
att jag har 1000 viktigare saker för mig. Dessutom vill jag inte, jag
gruvar mig. Orkar inte, villintevillintevillinte.

Jo, livet suger ganska hårt nu. Men fan heller att jag tänker ge upp.
Hur jävla fegt är inte de? Näe, jag springer av planen och hoppas
att dom andra lagspelarna gör så att vi kommer ikapp motståndarlaget
som leder med 8-76.

Det är fan inte ett bra sätt att spela. Även fast det skulle kännas jävligt
skönt ibland, kanske. Men nej, så vill inte jag spela. Så tycker jag inte
att nån ska spela.

Nääe, nu ska jag sluta ordbajsa och dyka ner i ångestboken igen.

391034_2756502684365_1611664542_2442340_683370120_n_large

Love. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0