Jag vill kunna se världen med större ögon.

Har precis kommit hem från min kusin Sandra. Har varit där i stort sett hela dagen.
Vi började med att fara å handla, sen lagade vi jättegod lax med pestotäcke och
cashewnötter, supermumsigt! Därefter gjorde vi även en supergod fruktsallad. :)

Vi hann även med att se två filmer också. Bland annat Captain America. Och
den rekomenderar jag INTE.

Nu är jag iaf proppmätt. Så ska snart lägga mig och se några bands of brothers-avsnitt.

Och imorgon ska jag ta bussen hem till Älvsbyn igen. Kommer sakna mormor
och morfar och lugnet här. ♥ Sen imorgonkväll ska jag bowla med släkten,
våran trettondagsaftons-tradition!

OCH PÅ FREDAG HÄNDER TILL 99% ROLIGHETER! MER OM DE DÅ!! ;)



Jag vill kunna se världen med större ögon. Det vill nog Sandra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0