Mot Villis!

Om ungefär en och en halv timme går bussen mot Villis! Ska somsagt
och hälsa på mormor och morfar och vila upp mig lite, som jag saknat dom!

Kvällen/natten igår var helt klart lyckad, måste jag säga! Hade hur kul som
helst! :) Tack alla inblanade! Tog inte så värst mycket kort, men får väl se
om det är nånting att ladda upp lite senare.

Kvällen bästa: Att få umgås med sina underbara vänner!

Kvällens roligaste: Transan med ljusslingor i håret! Hade jag fått leva om mitt
liv hade jag LÄTT vart en transa.

Kvällens tabbe: Då jag lutade mig över bordet och spillde ut min odruckna drink. Lyckat!

Kvällens uppoffring: Då jag och Linn, utan ytterkläder, stod och köade i minst 40 minuter
bara för att vi hade gått ut och pratat med Emelie och inte ville tränga oss före alla andra
köande människor, trots att vi hade stämpel och företräende.

Nejni, nu ska jag packa det sista och pussa hejdå. Ha en bra dag! :)

Sandra, jag tror jag glömde ALLT mitt smink hos dig.. jävlafan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0