Päls och inte päls.

Sitter och myser med både Ducati och Enya. Känns gode skönt att veta att Enya
verkar lärt sig att han INTE är mat.

Måste säga att jag blir mer och mer förälskad i Ducati för varje dag som går.
"Vad har man ens en orm till?" Brukar folk fråga. "Se på.. hålla i.." brukar jag
svara. Självklart kommer följdfrågan "Och det är kul?" Och JA, det är de! Jag
fascineras så oerhört mycket av dessa varelser. Minns när jag var jätteliten,
då brukade jag och pappa oftast sitta och se djurprogram tillsammans, när mina
småsyskon gått och lagt sig. Om jag fick bestämma skulle det helst av allt
handla om ormar.


Oredigerad bild.

"En dag ska jag ha en egen!" Brukade jag säga. And here I am. Och happy
är jag! För somsagt, det ÄR ett kul djur! :)

Nåväl. Tomorrow is a big day! Så ska krypa under täcket och se något avsnitt
av tusenbröder. He blir bra he!

image description
Ser ni vilken jävel jag har blivit på ego-pics?
Snyggaste vinkeln ever.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0