Skriva av sig.

Några av mina äckeljävlaproblem:

1. Jag har ett busskort som skulle användas under praktiken. Men eftersom jag
numera inte bor hemma, och måste åka buss till och från skolan. Och då har jag
använt busskortet som ENDAST skulle användas under praktiken. Så därför lär
jag få en utskällning, samt en stor jävla räkning.

2. Jag skulle lämna in ett papper till skolan, så jag kunde få ett busskort. Men
de pappret är spårlöst borta.

3. Körkortet går åt helvete.

4. Har en massa skolarbete att göra, men ingen motivation eller ork.

5. Min fotobok som jag skulle göra till dagiset, är långt ifrån klar och jag vill
verkligen få den klar så jag kan gå och hälsa på alla igen!

6. Jag har ett tält från vandringen som är skolans, som borde vara inlämnat
för LÄNGE SEN.

7. "Minna Dahl, vem är de?" Jag vill vara mig själv igen.

8. Ingen förstår.


Om inte det här hade hänt hade fan allting varit bra!! JAG HATAR DETHÄR!
JAG SKULLE FAN KUNNA DÖDA FÖR ATT FÅ SLIPPA DETTA HELVETE!

Dra åt helvete, jävla fittliv.

373873_243654962362506_100001540135903_773231_144954083_n_large




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0