Lite blandat skit

Då var man här igen.. Söndagkväll, skola imorgon och saknaden
efter P, Hatar känslan! Vill bara gå på balen, ta studenten, leva
livet sommaren 2012, resa, festa och en massa mys!! Sommaren
innan vi dör, nog för jag tror inte vi kommer dö om jag ska vara ärlig.
Vi kommer stå där 1/1 2013 och skrika gott nytt år! Däremot så tror jag att 2012
kommer bli ett år då många saker kommer att förändras, vi kommer bli mer
snällare mot våran jord och leva mer hälsosamt.

Aja helgen har varit jätte bra, P kom hit fredagkväll och sov över till lördag.
Vi for och bowlade med Emelie och jag blev totalt utklassad av båda 2, bowling är nog
inte riktigt min starka sida. For sen hem och lagade middag och sen myste vi framför
en film med lite godis. Sen idag så hade jag buggträning igen efter jullovet, gick så
tungt så jag höll på att dö, måste vara all jävla julmat och godis man satt i sig. Sen
har jag dessutom inte rört på mig något under hela jullovet så det är egentligen
inte så konstigt.

HAHAHA!! Kolla minna jag hittade bilden i bloggens arkiv♥
Storyn bakom kortet är så att jag satt å tog lite
egopictures. Saga ville ha uppmärksamhet, och vips så har man den här bilden!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0