Får jag chans på dig?

Sitter här igen och har hål.. börjar bli väldigt less på mitt schema.
Igår hade jag hål från 11:00- 13:40. och nu sitter jag här igen
och väntar på sista lektionen som börjar om en timme ungefär.
2 lektioner igår 2 lektioner idag.. Fast ska egentligen inte klaga.
Kan egentligen inte ha bättre schema än vad jag har och det finns
nog många som skulle drömma om att ha så slappt schema som jag har.

Fick mig ett gott skratt idag när jag stod och väntade på bussen,
några barn i kanske 10-12 års åldern kom och gick efter gåvägen..
2 tjejer före och en kille efter, plötsligt vänder sig en av tjejerna om till
killen och säger:

Tjej:
Hanna säger att du är kär i mig, är du det?
Killen: Nää! det är jag inte
Tjejen: Okej bra! för jag är inte kär i dig.
Tjejerna fnittrar och sen säger tjej nr 2
Det lät lite tveksamt det där!
Killen: Men NÄÄÄ!!!
Killen börjar jaga tjejerna. Dom skriker och springer iväg.

Hahaha.. rätt sött hur kärlek kan se ut i den åldern. tex min lillasyster
som var jätte kär i en kille tills det kom en dag då den killen fes vid samlingen,
då tappade hon intresset. Eller jag som var ihop med en kille i ett år
och träffade honom aldrig.. sa knappt ens hej när vi sågs på byn.

Och dessa lappar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0