Positiva tankar

Nu har jag ett jävla hål igen.. Börjar bli less på alla dessa håltimmar!!
Den andra och sista lektionen för idag börjar tjugo i två, och jag ska
bara sitta och skriva på mitt CV, hade lika gärna kunna göra det hemma. 

Nä jag ska fan egentligen inte klaga, jag har det egentligen väldigt bra, så
jag ska inte sitta å klaga på småsaker. Rätt skönt ändå att ha hål. Sitter här
i min egna lilla värld och lyssnar på älsklingsmusiken, dessutom så hittade
jag kinder maxi i min dataväska som jag hade glömt att jag hade, så då blev
allt mycket roligare.

Har fått lära mig på senare dagar att man ska vara tacksam för det man har.
Allt blir så mycket lättare då, så jävla jobbigt att gå och klaga på allt och alla
hela tiden. Förut gick jag och klagade på allt, var aldrig nöjd med nått.. ja men
då fick jag dessa "otursdagar" som jag då kallade det.. jag gick hela tiden och
tänkte " Det måste finnas en jävel där uppe som vill göra livet surt för mig"

Idag har jag kommit på att det inte finns någon jävel där uppe som vill göra livet
surt för mig.. utan det var jag själv som gjorde livet surt för mig.. Allt med mina
negativa tankar. Istället för att tänka "Fyfan vad skönt med bara en lektion"
så tänkte jag "Fan så jävla onödigt med en lektion, hade ju lika gärna kunna
stanna hemma och sova"

Jag är så tacksam för att jag har insett det här, allt tack vare min mamma♥
Gu vad hon har fått kämpa med envisa och tjuriga jag. Mååååånga bråk och
jobbiga diskussioner för att jag skulle fatta, Men nu äntligen har jag börjat förstå
och idag glider jag med strömmen istället för mot strömmen.

Måste fortfarande jobba med mig själv, och jag har fortfarande vissa veckor då
jag kämpar med dessa negativa tankar.. Förra veckan var en sån vecka.
Jag gick och föreställde mig en tanke i huvudet, gick och tänkte på den tanken
hela veckan, grät och var jätte ledsen för en sak som inte ens hade hänt och som
tillslut visade sig inte var så.. Jag gjorde en sån stor grej av en pytte liten grej. som
egentligen var så jävla fjantig.

Mitt schema. ska verkligen inte klaga, dessutom så kommer MUM att sluta efter sportlovet.
kommer börja halv 2 då.. rätt slapp början på veckan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0