To do list

Dansmusik spelas ur mina lurar och jag sitter och skriver strunt på MSN med Minna och Emelie.
Klev upp klockan 7 imorse och ändå sitter jag nu här klockan halv 2. Vad är det för fel på mig?
Varför är jag aldrig trött på kvällen. Älskar att vara vaken på natten.. men jag vill ändå
vara den som stiger upp tidigt på morgonen.. jag vill inte vara den som sover till 1-2. Dagarna
blir så korta och man ser bara mörker hela tiden.

Allt är så jävla underbart just nu. Hoppas verkligen att hela året kan få vara såhär.. och att
det kommer hända en MASSA nya och roliga saker. Känner att 2012 kommer bli ett så jävla
bra år. Å den där listan för 2012 har jag inte kommit på ännu, vet banne mig inte vad jag vill
göra iår. Alla sånna där speciella saker har jag redan gjort, som mista ÅkaCadillacoskulden, få
körkort och att tatuera mig.. Kommer inte på några nya sånna saker skulle vara balen och
studenten då i sånna fall.

Provar göra en.

Saker jag ska göra 2012
♥ Ha superkul på studenten
♥ Vara en prinsessa för en dag på balen
♥ Åka på fiskeresa till Norge
♥ Åka bil hela natten
♥ Tävla i fler buggtävlingar
♥ Se en rockkonsert
♥ Vinna en tävling

Sådär då var det gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0