Dagarna man minns.


Hej, hej, hemskt mycket hej.

Har varit ett par tuffa dagar kan man säga. I fredags tog vi studenten, FYFAN VAD VI
E BRA
! Både sorg och glädje uppstod och det var helt underbart att veta att alla dessa
år, härmed var avslutade! Efter allt firande tog jag och Linn bussen till Luleå,
där vi käkade hos Sandris med henne och Andreas. Sen vart det Olivers, men stora
inslag av dans, skratt och ren glädje! Kvällen avslutades på Max och jag kunde inte önskat
mig en bättre studentkväll/natt.

Igår hoppade jag och Linn återigen på bussen, denna gång mot Boden och Farmen.
Vi hade cpkul! Dansade, skrattade och diggade Maskinen som bara den.

Och idag. Idag mår man som man "förtjänar", så att säga. Trött, hängig och allmänt
slut. Och att dessutom leva med vetenskapen om att jag börjar jobba imorgon, gör ju
inte saken bättre. Hade behövt någon dag till för att komma tillbaka till mitt rätta jag!

Nåväl. Har massormassor med bilder, men de får bli en annan dag. Planerar även
ett datorköp i veckan, så bloggningen kan komma på torra land igen! Ajja, take care! ♥


Lånade en bild av Milly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0