Here i am

Var på skolan idag och lämnade tillbaka alla mina böcker, dator, kort, rensade skåpet mm. Kändes så jävla skönt, blev så mycket lättare i kroppen, nu är det verkligen INTE länge kvar!! När jag kom hem så lagade jag och Andreas lunch, blev kycklingwrap, blev jätte bra, han är så duktig mitt ♥

Sen har jag ju även hunnit gå på balen för er också som inte visste det, var nervös som fan när jag klev
ut bilen och ville bara dö när vi stod där bland alla kameror, men det var ändå roligt och jag skulle
faktiskt göra om det om jag fick en till chans.

Och så måste jag ta och tacka dig Kristin för att du fixade balfrisyren och sminkningen.
det blev jätte bra, tack♥






Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad kul att du blev nöjd Sötis!!! :)Det var så kul att få hjälpa till! <3

2012-06-11 @ 20:05:11
URL: http://myworldrobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0