Minna Skandahl


Hallåhej.


Är sjuk. Jag börjar mitt sommarlov med att bli sjuk. Då är man liksom så misslyckad som man kan bli. Nästan så att jag skulle vela anlita någon som körde över mig med en monster truck ett par gånger. Ungefär så misslyckad är jag. Utan att överdriva.

Fast vänta, vänta. Vad är det jag sitter och skriver? "Jag börjar mitt sommarlov..". Det här är fan inget sommarlov, jag har liksom inga fler lov.. För jag har ju för sjutton ingen skola! Så egentligen borde jag skrivit typ.. "Jag börjar MITT LIV som fattig blabla.." Eller nå. Jag bryr mig inte, egentligen. Eller jo, här sitter jag med hela livet framför mig och jag har ingen aning om vad jag vill göra. Eller jo, EN sak. Men det är min och Linns lilla plan, som fanimej ska bli verklighet!

Hur som haver. Har en hosta från helvetet som verkar ha bestämt sig för att ta mitt liv. Vaknar varje morgon av att jag kippar efter andan och hostar därefter upp rejäla bitar av någonting som liknar kycklingfilé. Och nej, det är inte speciellt mysigt. Värt att nämna är även att för att hosta mindre, så får jag ibland för mig att om jag äter eller dricker någonting, så avtar det för en stund. Ikväll blev det popcorn, men givetvis lyckades dom bli kolsvarta aphjärnor istället, så nu sittar jag här med min vattenflaska med pissvatten och inbillar mig om att det är hostmeeeduuuciin.

Nejfan, nu ska jag gå och sova och förbereda min inför morgondagens kycklingfilér. Försöker slå rekord varje morgon och kolla vilken som är störst, igår var det en rejäl jävel.

Jahaa, säj duh hä. Som att je broj mä.

Godnatt!


Minna, ta tag i ditt liv.





Kommentarer
Postat av: Linn

Det ska den verkligen bli!!!!:) du får ta och krya på dig ;D

Svar: Men jaaa! :D världsbäst! Tack! ;D

2012-06-18 @ 14:53:20
URL: http://www.linnooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0