Tjollahopp!

Har precis ätit kyckling, klyftpotatis och currysås som jag och Andreas har kokat ihop. Vi börjar vara riktigt duktiga på att laga mat, och kul är det också, speciellt när vi lyckas och det blir riktigt gott.  I dag har vi varit i Boden och spelat lasergame med några stycken, det var jätte kul. Har aldrig spelat lasergame förut så det var spännande, lär blir fler gånger, dock var jag typ sämst av alla och vart typ träffad hela tiden,tyckte jag sköt utav bara helvete men blev ändå träffad. Jag är nog ingen krigare trots allt!
 
Nu ska jag krypa ner bredvid min snygging♥ och se clash of the titans och smaska i mig  lite annanas, jordgubbar och popcorn.

See ya!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0