En sjuklings bekännelse.

Är det bara jag, eller är det någon ärlig människa där ute, som också kan erkänna
att när man blir sjuk, så rent utsagt bombaderas nyllet av finnar!? Okej, om det bara
är jag så är det i alla fall sjukt irriterande, och att inte tala om förnedrande!

Såhär tänker bassiluskerna: Hahaha, nu ska vi ge Minna en rejäl förkylning!! ÖH,
ansiktet! Gör så att Minna får finnar också! MOHAHAHAHHAHA.

Tack då. :(


Tips: Om ni inte vill att era finnar ska synas då ni tar egopics, fota med camen.

Bassiluskerna har även en annan tanke med förkylningen. Dom ger mig världens snuva så att
jag måste snyta sönder mitt lilla tryne, vilket resulterar till att det flagnar. Hur fräscht är de?!

Så.
Man måste sitta och pilla bort den döda, torkade huden.



Och det är ju också kul. (???)

Summan av detta: Det är inte kul att vara förkyld.

Punkt. Slut. Hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0