Fredag.

Idag har jag trotsat förkylningen och pallrat mig till skolan! Idag ska även jag hämta min lilla
skruttisbil, sen har jag planerat att ta mitt pick och pack och dra till Sandra i helgen. Jag har även
planerat att köra dit. JAG köra i LULEÅ. I EN STAD. Så om ni ser stora tidningsrubriker om
att någon stackars jävel har kört in i rostbollen eller ner i havet, så kan det vara jag.
Men säg de it till nån.

Har inget liv så följde med Emma på hennes lektion och sitter här och slöar, samtidigt som
jag försöker vara effektiv och jobba på min receptsida som tar hundraaaa år.



Ska de vara fint, får de lida pint! Eller nå.

Nåväl. Effektiv var det, jaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0