Gör om, gör rätt!

Har precis varit och skjutsat Julia till Öjebyn. Snacka om att jag fick sätta lokalsinnet
på prov såfort hon hoppade ut och inte kunde vägleda mig! Svängde av på en avfart
där de stod Sundsvall, och kom i samma sekund på "Fuck, inte fan ska jag väl till Sundsvall?!".
Vägen tog mig iaf tillbaka till Piteå och jag fick göra om allt. Jaja. Gör om, gör rätt! Jag kom
fram, tillslut.

Idag har vi vart ute och flängt och farit. Missade grillning hemma i Bodstrand och det sög.
Men det går fler tåg! Så nu ska jag bara göra mig i ordning för sängen och "tagga" inför
skola imorgon. Är sjukt trött! Kan bero på att Julia kom och väckte mig förefan och sa
"Minna, kom och ät fisk med mig" Haahaa, såå söt! ♥

Ååååh, ingen orkar ju ens läsa hejn. Nu ska jag sluta ordbajsa. HEJDÅ!


Tur att jag hade min lilla ögonsten med mig som ett lugnade medel. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0