Halvtaskig photoshoot med Tobbe och Cissi

Mitt långa hål på onsdagar brukar vanligtvis fördrivas med lite plåtning. Bra för
mig som måste öva! Däremot ville blixtarna samarbeta idag, så fick ställa upp
lite lampor och dylikt. Dessvärre tycker jag inte man uppnår samma resultat
som med blixt, men det funkade!


Jag kan slå vad om, att jag har VÄRLDENS snyggaste vän! ;)

Nej, dom är inte ett par. Även fast det nästan ser ut så!


Sööt!

Nu ska jag fortsätta redigera! Kanske lägger upp fler sen.


Kommentarer
Postat av: blåndi

Snygga bilder som vanligt, meen lilla jag vill också va modell nån dag!!!! Faast juste, du och ditt FISKMINNE!!!

2012-03-21 @ 13:36:37
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0