Storbloggarna från storstaden.

Jag börjar undra om man blir lite psykiskt sjuk när man är sjuk. Det är som att lillhjärnan
lever sina egna lill värld och tänker på saker man annars ALDRIG skulle tänkt på.

Imorse vaknade jag av jag hörde mig själv säga "Har du laddat om haglet?" Som tur
var förblev det bara jag som fick höra detta.

Igår, när jag tog en powernap, uppspelades denna lilla historia i skallen:








Förklaring för trögisar: Om vi tillexempel skulle skriva i våran presentation
"Ni har kommit till Älvsbyns största blogg!" Så är det inget skrytsamt alls.
Eftersom Älvsbyn.. Ja. Är en håla.

Så JA. Det är synd om oss i Älvsbyn som driver en blogg.

(FORTSÄTTNINGEN PÅ DRÖMMEN KOMMER IMORGON!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0