Mina ögon blöder

Ligger i sängen nu och njuter att det inte är någon skola imorgon, gu vad jag ska
sova, och de bästa av allt är när man glömt larmet på, så de ringer sådär kring
7-8 tiden på morgonen, då man är som tröttast och så vet man att man kan
trycka av och fortsätta sussa...underbart!

Idag slutade jag kring 1 tiden, hoppade på bussen med Carro till Ormberget,
gick upp för jävla slalombacken för att komma till restaurangen.. men absolut
värt allt slit, för belönades med en hamburgartallrik och den var riktigt smarrig.
Kom hem, bytte om och stack till gammelstan där det var avlutningsdans
för LBS, mycket dans och härliga människor, dock kunde jag inte dansa så mycket
som jag brukar göra eftersom jag har sån fruktansvärt träningsvärk i hela kroppen.
Precis ÖVERALLT.. det är hårt att ha Carrofia som tränare.. men det är bra, jag
behöver någon som är hård mot mig, för nu ska de verkligen hända grejer!!

nu är mina ögonlocka så tunga att de nog är bäst att stänga ner dom för kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0